divendres, 9 de setembre del 2011

Sortida a Bald's Hill

Sortida amb les Qk's,  la meva primera després de vacances. En tenia moltes ganes. L'altre dia vaig portar la bici a arreglar el pedalier que feia un soroll de mil dimonis. Aquest soroll ha desaparegut però ara fa soroll l'eix dels pedals Eggbeater que està bastant cascat.  Recomanació: no us compreu el model barat de pedals, ni que siguin Crank!!. A la sortida érem: Nicky, Lapi, l'Albert alt de Matadepera, Capità, Antinick, el Lidl, el Cuñao i un servidor. Sortim de la Q8 pujant per la riera (per variar una mica la ruta) i com que vé el Cuñao que no fa gaire que va en bici decidim pujar directament per The Cheap House, on ens quasi involucrem en una trobada familiar quan passem exactament pel mig de l'era de la casa, on estaven tots reunits!! Seguim pujant un tros per carretera fins a Salty Oak, on pugem directament fins al Bald's Hill (el que queda just a sobre del Coll de Three Crosses). L'arribada és espectacular, una lluna quasi plena presideix un paisatge obert i espectacular. Sopem, tot comentant xorrades polítiques i esportives del dia i baixem avall fins a Three Crosses, llavors fins a Narrow Pass, on encarem cap al Ice well, i ja directament cap a the Stoneitxes avall per la riera fins a casa. Cal destacar la sortida del Cuñao que ha demostrat una capacitat d'esforç molt elevada i que si segueix així estarà preparat per a qualsevol cosa en breu, així com la meva estupidesa quan vaig pensar que al taller m'havien inflat l'amortidor fins a l'extrem convertint la meva 96 en una rígida, i en realitat el què havien fet era bloquejar-lo. La conseqüència va ser que el vaig desinflar fins a convertir la meva bici en una chopper infumable. Hauria d'entrenar menys les cames i més el cervell!!



El Capità contaminant l'ambient nocturn amb la seva il.luminació xinesa!



Lapi, Antinick i Nicky que es van moure durant l'exposició de la càmera, si surten borrosos és perquè volen!

Dos cuñaos, sopant al Bald's Hill sota una lluna imponent, al fons la ciutat il.luminada amb urani radioactiu!

2 comentaris:

  1. A veure si m'estalvies feina que haig de tirar de traductor d'anglès català per entendre les cròniques. Turó de la Pola sona millor. Per cert,avui he passat per la Bald's Fountain i la pista del Round Killer des del Farel i el Puig de la Balma.Ara a veure qui tradueix Puig de la Balma.Ens veiem dimarts, que estem muntant una Vola al Parc per mitjans d'octubre.

    ResponElimina
  2. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    ResponElimina