divendres, 18 de novembre del 2011

Volta al Parc amb Qk's

Sortida a les 7:30 per anar a fer la Volta al Parc en el sentit contrari a les agulles del rellotge. Plè al 15 de mega-cracks: Keika, Antinick, Nicky, Capità, Cannondale,  Sendu, Ironman i no hi podia faltar el Mad amb la Gopro.  Sortim de la BP i passem a buscar a l'Albert Blanc per Matadepera. Enfilem cap a Can Torres a bon ritme, quina pujada més "pestosa", sempre es fa dura suposo que perquè és la primera i sembla un camí fàcil però s'enganxa,.....Seguim sense gaire pausa cap a Les Arenes, baixada ràpida i sender molt maco fins a la Riera de les Arenes.Pugem la pista que ens portarà cap a la Vall d'Horta, sender cap a Agramunt i anem fent la volta tradicional fins a la casa de la Vall. Baixada a Mura per un sender fantàstic on carreguem aigua. La pujada cap al Puig de la Balma i direcció Sot de l'Infern. Allí baixant l'Albert ha patit una caiguda i ha hagut de tornar a casa acompanyat pel Capità i el Cannondale. Finalment per sort no ha estat res greu. Nosaltres hem seguit passant pel Farell, pujant a Vallhonesta i saltant pel Garrigar fins a Rellinars des d'on hem tornat sota la pluja per carretera fins a Terrassa. 80 Km i 2200 metres de desnivell. Ens ho hem passat molt bé!