diumenge, 16 d’octubre del 2011





Aquest diumenge he anat per primer cop a la Marxa d'Or de Sant Llorenç Savall.  L'Isma i el Pep em van convèncer però cap dels dos ha pogut venir perquè estan piocs. Que us recupereu aviat!  Finalment agafo el cotxe a les 7.00 i a les 7.30, una hora abans de la sortida ja soc a Sant Llorenç.  Recullo el dorsal, passo a visitar el Sr. Roca i després d'escalfar una estona vaig cap a la sortida. No s'hi veu gaire gent, millor, no es faran taps. A les 8:30 amb puntualitat catalana sortim com esperitats.  Com que estic sol, he decidit sortir a davant i depenent de com ho vegi exprémer-me o no, però la idea també és arribar d'hora a casa. No sé com és la ruta però 60 km és una distància comfortable per plantejar-se anar a sac.  La sortida és a tota velocitat, enfilem la pista que puja direcció Castellar, baixem cap a la font que no sé com es diu, i tornem a remuntar cap a Can Cadafalch, i pista principal. Apart d'algun camí una mica més estret tot és pista exageradament ample i en bon estat. molta pols i platjes per tot arreu, fet que fa que hagis d'anar molt atent a no anar a terra a les corbes on de cop i volta et trobes una platja que canvia la trajectòria de la bici sense avisar. Agafem el camí que volta com si anéssim a Sant Sebastià de Montmajor i ens dirigim cap al coll de Gallifa. Em sembla que en tots els avituallaments sóc el primer a parar, però tot i que vaig a fons, no estic competint amb ningú, i en algun moment haig de menjar i beure oi? Remuntem direcció cingles de Gallifa, i baixem i pugem cap a Granera. Em trobo molt bé tota la Marxa, en alguns punts hauria pogut anar més ràpid però com a global em sembla que he donat tot el que podia. El final s'acosta cap a Monistrol de Calders i remuntada infumable cap a la carretera de Granera i avall cap a sant Llorenç amb l'únic tram de sender estret, riuets i trialeres al final, quan ja vaig que no atino. Al final 2:59' amb una mitjana de 19,60 Km/h, i 184 ppm de màxima i 171 ppm de mitjana!!!, amb 1270 metres de desnivell positiu. La veritat és que estic content d'haver-me-la agafat a fons perquè sinó el recorregut éstà poc treballat, pista ampla, pista ampla, i alguna pista una mica menys ampla. Hi ha trossos que són un tostón i no puc ni imaginar-me com seria a ritme lent!!  He disfrutat però reclamo que això no és el mountain bike que a mi m'agrada! Perquè no posaven algun sender, trialeres, etc... no cal anar tan lluny ni fer voltes tan llargues, sinó que es poden fer recorreguts molt més interessants pels voltants del poble! Una mitjana de quasi 20 Km/h ja demostra que avui hem fet mountain bike de pista. Estic content, he fet la Marxa d'Or amb un bon temps però també tinc clar que difícilment hi tornaré. Prefereixo les marxes més tècniques, a aquests recorreguts tan exageradament ràpids que semblen més una cursa de carretera, i que si no fos per l'exigència física, serien aburrides de fer sol!!  El nivell de la gent és acollonant, tothom va molt preparat, depilat i amb bici rígida. Jo no m'he preparat gens, això ha estat simplement una sortida més dins del meu calendari en què surto quan en tinc ganes i disfruto tots els dies que surto!  Les pulsacions mitjanes d'avui em deixen acollonido, és una passada però no tinc la sensació d'haver anat tan a sac, i diria que en molts trams hagués pogut donar força més sacrificant potser possibilitats futures, això també. El què és cert és que a la trialera final ja no atinava,..o sigui que entenc que ho hauré donat tot. En fi, recomanable per a competidors carreteros que tinguin ganes de sortir a la muntanya, o a grups d'amics que es plantegin fer-la junts, els demés millor que vagin a la Bicicims o d'altres de l'estil. L'organització moltes ganes i un resultat molt reeixit. Felicitats al club ciclista savall i gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada