dimarts, 6 de desembre del 2011

Sortida flash amb 26!




Avui sortida de 1h 30 al matí per poder aprofitar el dia amb la familia. Bon temps, fresqueta agradable, terreny humit perfecte i la muntanya plena de boletaires, quina tardor tan estranya, bolets al desembre!
He tornat a sortir amb la 26 després de que les tres sortides anteriors fossin amb les dues 29" que he provat. Els darrers dies estava pensant que potser no caldria comprar una 29" i que la 26" ja és suficient, i que potser més endavant.  Després de pujar la diagonal i fer una volta per l'Obac, certifico que les 29" van molt millor, sobretot la Niner Rip 9 que vaig poder provar. M'he trobat com si anés amb una BMX, notant totes les pedres,  els sotracs. La 26" és molt nerviosa de direcció mentre que la 29" et permet mantenir molt millor la traçada, és més estable i s'ho menja tot molt millor.  He passat més dificultats pujant avui que amb la Niner, i baixant traileres amb pedres em feia la sensació que m'havien tret la suspensió de davant!!  Ho havia sentit dir abans però puc assegurar que la diferència de la 29" és que roda per sobre dels camins, enlloc de resseguir totes les seves irregularitats com fa la 26". He disfrutat però m'ha ajudat a  convencer-me que el futur és 29", sense cap mena de dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada