diumenge, 3 de juliol del 2011

Sortida a Collbató amb Colla París

Feia dies que no sortia amb la Colla, últimament i degut a poca disponibilitat horaria per part meva no puc sortir amb ells gaire sovint, i tampoc amb la tranquilitat que seria desitjable, tot el meu horari està una mica estressat. Em dedico a llevar-me quan surt el sol i a tornar el més d'hora possible a casa. Avui a les 7h he sortit de casa, pels carrers de Terrassa gent ressacosa de la nit del dissabte de Festa Major, cap d'ells ha anat a dormir, ningú que s'acabi de llevar com jo. Pujo cap al coll de l'Obac i em trobo el Ramón que baixa cap a Terrassa., segueixo amunt. Acabo de coronar, i cap avall per arribar a temps a les 8h a la Renfe, hora en què han quedat la Colla París.  Arribo a temps i quan arriba tothom sortim direcció Ullastrell a marxeta suau tot comentant el 1:20 minuts que va perdre ahir el Contador a la primera etapa del Tour per una caiguda massiva a 8 Km de l'arribada que el va deixar tallat. Serà un Tour emocionant a partir d'ara, segur!! Baixem al Llobregat i remuntem cap a Olesa i Colonia Sedó amunt fins a Esparreguera. Aquí el Ferran intenta estirar el grup amb algunes queixes però és que aquesta carretera sembla una carretera d'aquestes del Giro d'Italia, estreta, revirada, en pujada, ...vaja que esvera a qualsevol.  (a qualsevol que sigui ciclista evidentment). Esparreguera i parem a Collbató a menjar una mica. La humitat és molt elevada i ja es veuen alguns núvols, suem i suem a dojo. Després dels 15' de parada baixem cap a Monistrol de Montserrat deixant-nos caure, i al principi de Montserrat veig que el temps se m'està tirant a sobre. Em despedeixo i decideixo pujar a tot el què pugui.  Avui no vaig especialment fàcil, però apreto i vaig avançant altres ciclistes. Arribo al trencall de la Calsina bastant al límit i començo a baixar cap a Sant Cristòfol.  Una gota, dues, tres, pata pam, es posa a ploure i això que no ho semblava. Plou uns escassos cinc minuts aigua amb fang, quina putada haver de netejar la bici només per això.  Quan arribo a la carretera de Marganell ja ha parat però està molt mullat. Cap a Castellbell pujo l'Obac a un bon ritme sense abusar de desarrollo per evitar mal al genoll, ara torna a fer sol, però la baixada cap a Terrassa torna a estar mullada. Precaucions i arribo a casa a les 11:15 després de 99 Km i 1840 metres de d+ en 3h 40'.  Ara a cel.lebrar els 6 anys que cumpleix avui el Guillem, en diumenge de Festa major exactament com l'any 2005 quan va néixer, o el 1973 quan vaig néixer jo també en diumenge de Festa Major.  No entenc com mai m'ha arribat a interessar gaire la Festa major de Terrassa, serà algun tipus de rebuig piscològic,.....o bé que està més dedicada als barris que al centre,.......en fi, fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada